writingsouls

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Meddelande Från Rim

Av Rim&Wilma - 20 juni 2012 15:18

Okej, som ni kanske märkt har vi börjat med en ny berättelse som handlar om Cody Simpson. Vi (mest Wilma) har lagt ut 3 inlägg: en handling och två kapitel. Men det som jag undrar över är varför ni inte kommenterar, är det nåt fel med att vi skriver om Cody? Gillar ni inte handlingen? Jag vet att man inte alltid kommenterar men nu börjar jag undra. Så snälla försök kommentera nu, för Wilma ska till båten imorgon och om 12 dagar ska jag utomlands så vi vet inte hur uppdateringen kommer att bli men snälla, kommentera så mycket ni kan…

 
 
Ingen bild

Lovisa

20 juni 2012 15:45

Det är verkligen inget fel på den! Jätte bra är den:) hoppas inte ni slutar skriva:(
Men återigen novellen kommer säkert bli jätte bra det är den redan:)

Rim&Wilma

20 juni 2012 16:13

Tack så mycket. Alla orden betyder väldigt mycket för oss :)
//Rim

 
Sofia

Sofia

20 juni 2012 16:21

Håller med,den är grym :)

http://sofiasorlin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emmeli

20 juni 2012 17:09

Hej! (: Jag trodde ju att ni bara skulle skriva om 1D, så jag blev extremt förvånad när jag såg Cody på designen ( jag hade inte varit och kollat inläggen om handlingen o så )!
Men, men. Jag kommer nog fortsätta att läsa även om det handlar om Cody ( haha, vet typ inget om han! x) ). Det är ju jätte spännande, för det är ju väldigt få noveller som handlar om honom! ^^

//Emmeli (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rim&Wilma - 2 september 2012 14:35

Vi står nu på flyplatsen och säger hejdå till Josh, Emily och Leah.  "We're gonna miss you guys so much!" säger Leah och kramar om mig och efter det gör också Emily det. Josh kramar hårt om mig och viskar i mitt öra:  "Just be careful and don't d...

Av Rim&Wilma - 2 september 2012 14:32

Vill bara säga att man måste läsa förra novellen för att först den här och nästa. För att fjärde novellen kommer alla huvudpersonerna i novellerna (förutom Nicole som tyvärr är död) att träffa varandra. Bara så att ni vet det! x ...

Av Rim&Wilma - 1 september 2012 20:46

Jag springer snabbt till hennes hus där jag ser henne sitta ute med en annan kille och myser. Bitch. När dem ser oss slutar de direkt upp med vad de än gör och tittar på mig. Killen hat svart hår och bruna ögon och flinar lite åt mig. Medans Olivia...

Av Rim&Wilma - 1 september 2012 20:36

Hej det är Rim som skriver! Vill bara först be jätte mycket om ursäkt att vi inte har skrivit på typ en månad. Men jag vill också berätta att vi ska typ avsluta den här novellen snart, bara så att ni vet det! Jätte glad att ni fortfarande går in på b...

Av Rim&Wilma - 25 augusti 2012 13:31

Asså vi är jätte ledsna för att vi inte har skrivit på JÄTTE länge men varken jag eller Wilma vet riktigt hur vi ska fortsätta och båda har ju sina andra bloggar att ta hand om. Och nu när skolan har börjat så vet vi inte hur vi ska göra med bloggen....

Google Translate

Presentation


Hej hej!
Vi är två tjejer på 13 år som heter Rim och Wilma. Vi kommer skriva om olika artister som Jaden Smith, One Direction, Justin Bieber och Cody Simpson.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards